Szerintünk az érdekes jobb, mint a "hajmeresztő".

Átgondoltságra motiválunk.

Filter

A marketingstratégia felépítése — A kutatás után

"Kell a marketingstratégia" — mondja egyre több online marketinggel foglalkozó szakember. Egyre több in-house marketingcsapat,…

Emlékezetes bojkottok: amikor a fogyasztói követelés alakítja a márkát.

A fogyasztók egyre hangosabban tudják és akarják artikulálni értékeiket és elvárják, hogy a márkák visszatükrözzék…

Marketingkommunikáció az ESG és a CSRD tükrében

A jól átgondolt marketingkommunikáció azért sem tud 1-2 évnél tovább biztosan érvényes maradni, mert mindig…

A célcsoport jellemzői nem merülnek ki a demográfiai adatokban és az „ideális vásárlói perszónában”

A célcsoport meghatározásának témakörében természetesen már rengeteg blogbejegyzés született; többnyire olyan tartalmak, amelyek definiálják, illetve…

(Digitális) brand stratégia — nem egy „lépésről lépésre” cikk.

Mint a legtöbb marketingfogalomról, a brandépítésről és a brand stratégia fogalmáról is mindenkinek él valami…

„Marketing AI” — Kategóriák, lehetőségek, problémák

AI marketing, marketing AI. Először is fontos leszögezni, hogy "AI", azaz "mesterséges intelligencia" (úgy mint…
NIKI
Kormos Nikolett

Kormos Nikolett

"Az adatvezérelt marketing a kvantitatív-kvalitatív skála egyik végpontja, a másik végpont az empátia és az intuíció. Nekem a legizgalmasabb, hogy az egyedi esetekben milyen arányban és hogyan kell ezeket vegyíteni ahhoz, hogy effektív, akár game changer megoldást kapjunk."

LinkedInen is megtalálsz:

ZSUZSI
Schillinger Zsuzsanna

Schillinger Zsuzsi

"Mit jelent nekem a stratégiaalkotás? Azt, amikor a nagy egységet apró részeire bontom, majd a részek elemzése után rájövök, hogyan lehet őket ismét egy nagy egésszé alakítani, amely viszont immár a kiinduló pontnál jóval hatékonyabb lesz. Hiszek abban, hogy a siker a részletekben rejlik ."

LinkedInen is megtalálsz:

Vedd fel velünk a kapcsolatot a form kitöltésével, a niki@lagomstrategia.hu, a zsuzsi@lagomstrategia.hu címek valamelyikén, vagy LinkedInen keresztül!